Waarom werkt Spotnet niet meer?
Door Bezoeker op 19 april 2020 - 15:04
Vragensteller:
Paul
Versie van je besturingssysteem:
Windows 10 Home 64 bit
Toelichting op vraag:
Na de laatste update van Windows heb ik een probleem met Spotnet, laatste versie 2.0.0.284. Programma opent normaal en laadt de nieuwste spots. Als ik dan een spot wil openen om de inhoud gelezen of te downloaden, sluit Spotnet automatisch af. Ik heb het programma al een keer verwijderd en terug geïnstalleerd, echter geen succes. Voorlopig heb ik de update maar verwijderd en automatisch updaten tijdelijk uitgeschakeld. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Status:
Reacties
Anoniem
19 april 2020 - 16:04
Probeer eens de officiële versie 1.9.0.5: https://spot-net.nl/
Paul
20 april 2020 - 17:04
Geprobeerd en gelukt. Bedankt voor de oplossing.
Anoniem
20 april 2020 - 20:04
Graag gedaan en veel plezier ermee.
Bertus
22 november 2020 - 11:11
Hallo gisteren heb ik een upgrade uitgevoerd naar de nieuwste versie van windows 10 die nu uitgerold word namelijk de 20H2 versie maar nu werkt bij mij spotnet niet meer ik heb de Classic versie die tot voor de upgrade prima werkte hij geeft met opstarten een foutmelding 502 aan en laad dus helemaal niks wie o wie kan mij hierin helpen bedankt alvast
Tei
10 april 2021 - 10:04
502 is normal authentication fail. Betekent ; ofwel jouw servergegevens , gebruikersnaam en wachtwoord zijn incorrect ingevuld ofwel jouw abonnement is verlopen.
Marijke Noordel...
10 april 2021 - 13:04
Tei. Weet niet of je op mij reageerde maar gegevens kloppen wel. Abo loopt ook nog. Nooit meer werkend gekregen.
Jan struys
24 november 2020 - 20:11
hallo
Ik krijg sinds 2 dagen geen spotnet meer
De melding is 932
Wat kan ik nog doen heb spotnet opnieuw geïnstalleerd en ook een paar dagen terug gezet maar geen resultaat
Anoniem
24 november 2020 - 22:11
Probeer voor de verandering eens spotnet 2.0: https://www.spotnet.tk/
Marijke Noordel...
17 februari 2021 - 10:02
Sinds een week doet mijn spotnet het echt niet meer. Heb de oude versie, de classic er weer op gezet en steeds stopt hij. Ook de nieuwe versie er weer op gezet, de dbase leeg gemaakt, hielp ook niet. Nu de classic er weer opgezet, en de dbase leeg gemaakt en ook dat heeft niets geholpen. Hij geeft geen code of foutmelding. Hij laadt alle posts en als ik 1 post wil openen dan neemt hij even de tijd en ploep hij sluit zich zelf af, opnieuw opstarten, terug naar herstelpunt niets hielp. Heeft iemand een oplossing?
Anoniem
17 februari 2021 - 15:02
Als ik mij goed herinner, gebruikt Spotnet binsearch.info en die ligt er al enkele dagen uit. Geduld is dan een schone zaak, in dit geval.
Marijke
17 februari 2021 - 16:02
Dank je wel, even afwachten dus.
Anoniem
20 februari 2021 - 14:02
Binsearch.info werkt weer, dus maar weer even proberen.
Marijke
20 februari 2021 - 15:02
Ah, fraai, ga ik gelijk proberen. Thnx voor de headsup..
Marijke
20 februari 2021 - 18:02
Helaas, heeft niet geholpen. Posts haalt hij netjes binnen bij het aanklikken sluit hij super snel af. Iemand een idee? Ben beetje klaar met allerlei vetsiescer op zetten en weer afhalen.
Anoniem
20 februari 2021 - 22:02
Je zou kunnen overstappen op Spotlite, maar dat vergt beduidend meer dan Spotnet. Je moet dan rechtstreeks met nzb-bestanden gaan werken en bijvoorbeeld SABNZBD+ gebruiken om de downloads binnen te krijgen via het nzb-bestand. Dat is even "iets" lastiger dan via Spotnet...
Marijke
21 februari 2021 - 08:02
Denk dat ik daar niet aan moet beginnen, mij te moeilijk. Ik snap niet dat spotnrt, wat ik al jaren gebryik, nu zo doet. Dat moet toch een reden hebben?
Anoniem
21 februari 2021 - 13:02
Spotnet werkt met .NET Framework en daarvan zijn de laatste maanden diverse updates geweest. Mogelijk gaat Spotnet daardoor de mist in.
Marijke
21 februari 2021 - 13:02
Kan ik iets doen om het weer aan de gang te krijgen behalve verwijderen er opnieuw er op zetten weer verwijderen nieuwe versie er op en die weer verwijderen en de classic er weer op en erachter te komen dat dit allemaal niet hielp. Dbase verwijderen van de classic ook nog gedaan, het hielp allemaal niks.
Anoniem
21 februari 2021 - 14:02
De database legen lijkt mij niet erg zinvol, want die moet dan toch weer worden gevuld.
Het forum is nog actief, zag ik zojuist. Mogelijk staat daar al een antwoord op het probleem of je kunt je aanmelden met het probleem. Zie:
https://www.spot-net.nl/f...
Marijke Noordel...
22 februari 2021 - 11:02
Inderdaad had het leeg halen van de dbase geen nut maar w3as weer een tip die ik kreeg.
Erik
21 februari 2021 - 15:02
Ik gebruik al jaren spotnet niet meer,
Vindt nzb bestanden altijd via de volgende (legale) Site: https://www.nzbserver.com/
Staat ook bij of de NZB bestanden betrouwbaar zijn.
Marijke Noordel...
22 februari 2021 - 11:02
Ik ga kijken of dit makkelijk is.
Marijke Noordel...
22 februari 2021 - 11:02
Gekeken, dan haal ik dus de NZB link binnen en dan stopt mijn kennis. Wat doe iki daar dan mee?
Anoniem
22 februari 2021 - 13:02
Dan heb je (bijvoorbeeld) SABNZBD+ nodig om de download binnen te krijgen.
Tei
10 april 2021 - 10:04
Hallo Anoniem, ben ook ah "strugglen" met spotnet weer werkende te krijgen. Heb spotlite geinstalleerd maar kwam erachter dat t slechts een database is. Zou je aub zo KORT maar DUIDELIJKE mogelijk de stappen kunnen weergeven om te downloaden middels t gebruik van NZB bestanden. Wat heb ik allemaal nodig ? Bijvoorbeeld : NZBsearch samen met Utorrent. Ik kan me vaag herinneren dat ik t ooit zo heb gedaan. Maar ben op zoek naar de MAKKELIJKSTE / SNELSTE manier natuurlijk. Vandaar ook Spotnet. Je klikt op het gewilde bestand, die opent zich en geeft een omschrijving en vervolgens klik je simpelweg op de blauwe downloadpijl. ! Ik hoop zsm van je te horen en bij voorbaat dank !
Marijke Noordel...
25 februari 2021 - 10:02
Dank voor je reactie, ik ga kijken of ik daar wat aan heb. Ik wil over het algemeen alleen maar epub bestanden hebben, geen idee of dat de moeite waard is. Verder blijft de frustratie dat een download manier gewoon niet meer werkt zonder dat ik daar invloed op heb of heb gehad.
Reageer