Thunderbird : Postvak in : mails verdwijnen : hoe oplossen?
Door Bezoeker op 21 oktober 2019 - 17:10
Vragensteller:
Noël
Versie van je besturingssysteem:
Windows 10
Status:
Reacties
Mickey
22 oktober 2019 - 08:10
Beste Noël ,
Controleer eens accountinstellingen > Extra> Accountinstellingen > Serverinstellingen > Berichtenopslag , kijk daar eens of u een vinkje heeft staan bij Postvak In opruimen ( Expunge ) bij afsluiten .
Staat daar een vinkje , haal dan het vinkje weg .
Controleer alle instellingen
Noël
22 oktober 2019 - 14:10
Er staat daar geen vinkje.Dus een ander probleem.
Kees
9 mei 2024 - 20:05
Postvak In opruimen (Exspunge) bestaat helemaal niet! Weer zo'n nepoplossing.
Patrick
10 mei 2024 - 11:05
Je beseft toch wel dat je reageert op een bericht van 5 jaar oud?
Die (ondertussen) oeroude versie van destijds had wel degelijk "Expunge" in de instellingen.
Lees nog maar eens die rectie waar je precies op reageert ;)
redactie
22 oktober 2019 - 17:10
- Wat voor mailaccount betreft het (bijvoorbeeld Gmail, Outlook/Hotmail of van je provider)?
- Haal je de mail binnen via Pop of via Imap?
- Heb je filters ingesteld?
- Welke versie van Thunderbird gebruik je?
- Gebruik je nog bepaalde extensies?
Noël
22 oktober 2019 - 18:10
Skynet : proximus
IMAP.proximus.be
Versie 68.1.2(32bits)
filters ?
extensies ?
Pas overgegaan van windows live mail naar thunderbird.
redactie
22 oktober 2019 - 20:10
En op welke manier verdwijnen de mails? Verdwijnen ze allemaal of een aantal en sinds een bepaald tijdstip of al vanaf het begin? Zit er enig patroon in dat je kunt ontdekken?
redactie
23 oktober 2019 - 10:10
Als je Engels voldoende is, staan hier enkele oplossingen genoemd:
http://kb.mozillazine.org...
Let er ook op dat de zoekvakjes in Thunderbird boven de lijst met mailtjes leeg zijn en dat je niet één van de filterknoppen aan hebt staan (toon alleen mails met bijlagen bijvoorbeeld).
Heb je verder nog zaken gewijzigd bij het instellen van Thunderbird of gewoon de standaardinstellingen gebruikt?
Noël
24 oktober 2019 - 18:10
Kan probleem niet oplossen,zal pc naar de winkel brengen voor oplossing.
Bedankt voor de info.
Noël
26 oktober 2019 - 07:10
Opgelost.
redactie
27 oktober 2019 - 08:10
Goed om te horen! Kun je ons ook vertellen hoe het opgelost is? Daar zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar.
Noël
27 oktober 2019 - 09:10
Volgens ik heb begrepen een probleem tussen windows live mail en thunderbird.
Een vinkje wegnemen in windows live mail. Denk bij Accounts -> Eigenschappen -> Algemeen.
francois dierinck
31 december 2020 - 13:12
Beste,
Kan mijn mails niet bewaren in postvak in ,in thunderbird na paar minuten aktivideitsbeheer zegt mail verwijdert uit postvak in waarom?
Dank bij voorbaat
Fons
25 februari 2022 - 11:02
Beste,
ik heb hetzelfde probleem met Thunderbird 38.6. Mails verdwijnen uit postvak IN.
Heeft er intussen iemand de oplossing voor dit probleem?
Asselberghs
9 augustus 2022 - 23:08
Mijn mails komen normaal via Thunderdbird in Postvak In. Voor de tweede maal in enkele maanden zijn er plots mails weg uit Postvak In, nu zijn alle mails van 8/08/2022 12u40 tot 9/08/2022 4u04' verdwenen. Die zijn niet alleen verdwenen uit de Laptop, maar ook uit mijn Smartphone en tablet.
Ben Baan
3 september 2022 - 14:09
Die ellende heb ik nu ook met Thunderbird maar ook met andere mailprogramma's die ik uitgeprobeerd heb.
HELP, HELP.
Gerrit-Jan van ...
13 januari 2024 - 16:01
Mijn postvak in heeft nog 1 mailtje terwijl er staat 5 er zijn er vier niet meer zichtbaar en dat is wel jammer. Ik heb werkelijk geen idee of en zo ja wat ik heb veranderd? Iemand een idee?
Reageer