Kan geen video meer afspelen in Opera, wat is de oplossing?

Vragensteller: 
Koala
Windows
Versie van je besturingssysteem: 
Windows 10 1903
Toelichting op vraag: 

Ik heb de laatste Adobe Flash Player geïnstalleerd en de recentste versie van Opera.
In de instellingen van Opera heb ik toestemming voor Flash ingeschakeld. Desondanks kan ik met deze browser geen video afspelen. Bijvoorbeeld in nu.nl de volgende melding: This video file cannot be played.
(Error Code: 232011). Ik vind geen adekwate oplossing met Google.

Iemand een idee?

Status: 
Vraag is beantwoord

Reacties

Beste Koala ,

ik heb de plugin Flashplayer niet geïnstalleerd in Windows 10 versie 1903 , en ik kan gewoon de video`s van nu.nl bekijken in Opera .
Er is wel een nieuwe versie van Opera 64.0.3417.61

heeft u toevallig een adblocker of anti-tracker plugin geïnstalleerd staan ?
deze houden geregeld ook video's tegen

als dat geïnstalleerd staat kunt u de site nu.nl toevoegen aan beide plugins als "veilig" dan wordt als u de site daarna vernieuwd wel alles gewoon afgespeeld

Mickey en woussie,

Ik heb Opera ge-update naar de jongste versie en nu.nl toegevoegd aan de uitzonderingen in de adblocker en de anti-tracker plugin. Het wemelt nu van de advertenties maar ik kan geen video afspelen.

ok, als dit geen verschil maakt in het afspelen van video's dan zou ik ze weer uit de plugins halen zodat u geen advertenties meer ziet.

blijft het probleem van de video niet kunnen spelen echter nog steeds bestaan helaas.

@koala ,

Sinds wanneer heeft u dit probleem ?

Na heel lange tijd ben ik gister pas weer Opera gaan gebruiken.

Werkte het afspelen van video`s meteen niet , of kreeg u dit probleem toen u Adobe flashplayer installeerde ?

Ik installeerde Adobe omdat het video-afspelen niet werkte.

Probeer eens bij menu > bijwerken & herstellen of dit helpt , Opera wordt dan naar de standaardwaarden teruggezet .

Hoera........ja hoor Mickey; dat werkte. De video's kunnen weer afgespeeld worden. Hoe eenvoudig kan het zijn. Hartelijk bedankt.

Graag gedaan .

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost .
Bedankt voor het terugmelden .

Reageer