Waarom werkt Mail.be niet bij mij?
Door Bezoeker op 8 mei 2020 - 13:05
Vragensteller:
Jos
Versie van je besturingssysteem:
Windows 10
Toelichting op vraag:
Ik heb al jaren een gratis e-mail account bij Mail.be. Sinds zondag is Mail.be uit de lucht, en ik kan nergens vinden wat er aan de hand is. Is er iemand die hier meer over weet?
Status:
Reacties
Mickey
8 mei 2020 - 14:05
Beste Jos ,
mail.be is niet uit de lucht , zie deze link .
https://www.mail.be/
Mickey
8 mei 2020 - 14:05
Contact : https://www.mail.be/c/mai...
Lammert
8 mei 2020 - 21:05
Hallo Jos, ook bij mij niets aan de hand, bij mij beide mail.be accounts toegankelijk. Ik werk met Ubuntu, misschien iets mis met Windows?
WriTer
8 mei 2020 - 21:05
Zit ook bij ondermeer Mail.be, ben direct gaan kijken en alles werkt naar behoren.
Zou het kunnen dat je firewall mail.be misschien blokkeerd?
Heb dat met andere sites in het verleden ook al eens gehad.
"Wandelen is het beste medicijn"
Jos
9 mei 2020 - 01:05
Beide heren bedankt. Jullie reactie stelt me gerust dat er niets is met Mail.be. Ook via de android smartphone krijgen we geen kontakt. Maar ik ga verder zoeken!
Jos
Jos
9 mei 2020 - 01:05
Voor Mickey: Bij jou werken deze links dus wel, bij mij niet.Ik krijg een time-out melding. Ik draai W10, en heb alleen een probleem met mail.be, de rest doet het gewoon. En ik heb zaterdag jl geen update gedaan, maar toen wel met mail.be gewerkt, probleemloos. Maar bedankt voor de reacties.
Jos
Jos
9 mei 2020 - 09:05
Ik denk dat Mail.be mij uit het "klantenbestand" hebben gegooid. Mijn firewall blokkeert niet, net als mijn router. Is één van de heren hierboven bereid de gegevens van mail.be omtrent naw en/of tel.nr. van de eigenaar door te geven aan mij, zodat ik maandag deze mensen kan benaderen? Alvast bedankt voor alle hulp.
Jos
Anoniem
9 mei 2020 - 09:05
@Jos ,
Ik ben dan wel niet èèn van de twee heren , maar ik reageer toch ;-))
ContactOffice Group sa
Rue de Middelbourg 64b
B-1170 Brussels -Belgium
support@mail.be
+32 (0)2 647 92 35
Mickey
9 mei 2020 - 09:05
Ik was vergeten naam in te vullen , dus niet anoniem .
Mickey
9 mei 2020 - 10:05
@Jos ,
Misschien nog een optie , om uw laptop terug te zetten naar een herstelpunt , toen mail.be wel nog werkte .
Jos
9 mei 2020 - 18:05
Ik heb contact gehad met support van mail.be, mijn bestanden zijn nog aanwezig, de reden van niet te benaderen door mij, daar zijn we nog niet verder mee gekomen. Volgende week verder.
Jos
Ubro
7 juli 2024 - 17:07
Ik heb het al opgegeven en mijn betalingen gestopt
Kreeg ook hele hordes dreig en oplichting email berichten net voor de boel op slot ging
Ik kan zelfs via een andere provider niet op mail.be komen
Gevolg ik heb nu alles over gezet naar een email provider die ik aanraad startmail.com
Deze doen heel veel aan beveiliging en moet zeggen dat het echt goed is
Je kan daar ontzettend ver gaan in beveiliging en jawel het werkt allemaal
WriTer
8 juli 2024 - 21:07
Wel raar dat je reageert op berichten van meer dan 4 jaar geleden.
Als je nu (nog steeds) problemen hebt dan begrijp ik het niet want ik heb al jaren een account op Mail.be en deze werkt nog steeds zonder problemen en zonder spam.
"Wandelen is het beste medicijn"
Merlijn
9 juli 2024 - 07:07
Misschien je VPN afzetten... was bij mij ook de oorzaak.
Reageer