Verdwenen vraag

Vragensteller: 
Ed W.
Windows
Toelichting op vraag: 

Vreemd, gisteren stond hier toch een vraag over een scherm van HirensBootCD, maar die vraag is ineens verdwenen?

Status: 
Vraag is beantwoord

Reacties

hij komt te voorschijn als je het via het zoekvak in typt maar als ik er op klikt kom ik niet verder

afbeelding van redactie

De vraag is verwijderd, op verzoek van de vragensteller. Vandaar. 

Dat is duidelijk, maar als daar op de plaats van de vraag dan even een mededeling over verschijnt was het nog duidelijker geweest.
Ik was bezig een antwoord op de vraag te formuleren en daar heb ik al behoorlijk veel tijd in gestoken.

afbeelding van redactie

Goed idee, zullen we volgende keer doen. 

sorry dat was van mij,
ik was bang dat ik te veel info prijgaf op de screendump.
Het antwoord is nog steeds welkom

Jaap

Ach veel prijsgeven: ik weet je achternaam nu, maar daar kan of doe ik toch niets mee.

Maar het antwoord kort samengevat:
Kijk in het taakbeheer welke programma's er open staan en beëindig die. Biedt dit geen oplossing dan kijken bij achtergrondprocessen, daarna bij opstarten en daarna bij services. (Ik geef het in Nederlandse namen, op de CD staat het in het Engels).
Het wordt dan wel even puzzelen.

Helpt dit allemaal niet dan kan je Hiren'sBootCD opnieuw op cd branden of op usb zetten. Daarmee zou het opgelost moeten zijn.

Nou er stonden ip adressen bij , ik dacht eerst weg en dan pas nadenken. Bedankt voor je antwoord.

Graag gedaan. Laat even weten of het is gelukt.

En over die ip adressen hoef je je geen zorgen te maken, dat waren LAN adressen zover ik me kan herinneren, geen WAN. Kan je hooguit vermoeden welke internet provider je hebt. Geen ramp dus.

Nee ik heb het niet gevonden
Ik had gelukkig een recente backup die heb ik maar teruggezet.

Maar dan heb ik je vraag verkeerd begrepen. Het ongewenste scherm kwam dus niet te voorschijn als je Hiren'sBootCD gebruikte maar in je eigen geïnstalleerde Windows?
Nu ja, dat maakt verder ook niet meer uit, want je hebt het al met je backup opgelost.

Reageer